Технології електронної комерції та Інтернет-маркетингу

Автор(и): 
Вікторія Висоцька
Тип видання: 
монографія
Анотація: 

Досліджено та вирішено важливу науково-технічну проблему моделювання та проектування систем електронної комерції на основі опрацювання інформаційних ресурсів та Інтернет-маркетингу. Для вирішення цієї проблеми розглянуто широке коло питань, зокрема запропоновано класифікацію систем електронної комерції, розроблено формальну модель такої системи, її окремих складових, інформаційних ресурсів, методи та алгоритми її проектування. Книга призначена для спеціалістів із проектування, розроблення та впровадження інтелектуальних систем опрацювання інформаційних ресурсів, науковців у галузі глобальних інформаційних систем, систем штучного інтелекту, Інтернет-технологій, фахівців з електронної комерції, Інтернет-маркетингу та Інтернет-реклами, менеджерів комплексних Web-проектів, а також для здобувачів 3-ого (освітньо-наукового) рівня вищої освіти в галузі знань 12 «Інформаційні технології». Монографія призначена для студентів, що навчаються за спеціальностями 122 «Комп’ютерні науки», 124 «Системний аналіз», 126 «Інформаційні системи та технології» і споріднених спеціальностей, пов’язаних із вивченням технологій електронної комерції та Інтернет-маркетингу.

Кількість сторінок: 
288
Видавництво: 
LAP Lambert Academic Publishing
Рік: 
2018
Бібліографічний опис: 
Висоцька В.А. Технології електронної комерції та Інтернет-маркетингу : монографія. – Saarbrücken, Germany: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2018. – 288 с. – ISBN-13: 978-613-5-94542-3, ISBN-10: 6135945424, EAN: 9786135945423. – https://www.lap-publi